نظرسنجی سایت

میزان رضایت شما از محصولات سایت ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 257139

پیوند ها

دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسی تمام کشورهای جهان(Lite)


دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسی تمام کشورهای جهان(Lite)

دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسی تمام کشورهای جهان(Lite)

استخراج پراکسی های به روز و اختصاصی پرایوت

(مناسب جهت کرک)

تمام کشورهای جهان

+

آموزش اختصاصی

با قابلیت چک کردن پراکسی ها

و قابلیت شگفت انگیز استخراج پراکسی پرایوت خاص هر کشور مناسب هدف خاص

● تقسیم بندی پروکسی ها:

پروکسی ها به ۲ دسته ناشناس (Anonymous) و غیر ناشناس (Non-Anonymous) تقسیم می شوند. پروکسی های ناشناس، از هویت فردی استفاده می کنند در حالی که پروکسی های غیر ناشناس آدرس IP کاربرشان را به رایانه هدف اطلاع می دهند.

۱- پروکسی عمومی:
پروکسی عمومی (Public Proxy) که هزینه زیادی برای ایجاد و نگهداری دارند به پروکسی گفته می شود که برای استفاده رایگان عموم کاربران اینترنت طراحی شده است. البته همان طور که گفته شد این گونه پروکسی ها به علت نداشتن صرفه اقتصادی بسیار کم ایجاد می شوند، البته به جز وب پروکسی ها.

 

۲- پروکسی اختصاصی (Lite)

پروکسی اختصاصی (Lite Proxy) که هزینه زیادی برای ایجاد و نگهداری دارند به پروکسی گفته می شود که برای استفاده اختصاصی و پرایوت جهت کاربران اینترنت طراحی شده است. به طوریکه در صورتی که یک کاربر از پراکسی خاص خود استفاده کند این پراکسی با آی پی کابر ست شده و مختص فعالیت خاص آن کاربر شناخته شده و برای کاربر دیگری نمایش داده نمی شود به همین دلیل این گونه پراکسی های پرایوت در جهان بسیار شناخته شده و مورد استقبال کابران زیادی جهت موارد خاص از قبیل کرک و نفوذ به دستگاهها و سایت ها قرار گرفته است.

 

این نوع پراکسی جهت کرک انواع اکانت های موجود در دنیا از قبیل بازی های معروف، نرم افزارها، سایت های جهان و دستگاههای خاص مانند PSN و ……. استفاده می شوند.

 

● انواع پروکسی ها

 

پروکسی HTTP
بیشتر پروکسی هایی که در اینترنت وجود دارد از پروکسی Http استفاده می کنند. این پروکسی ها برای دیدن صفحات وب طراحی شده اند و فقط از پروتکل HTTP پشتیبانی می کنند.

پروکسی HTTPS
این پروکسی که به پروتکل امنیتی اینترنت معروف است از هر ۲ پروتکل HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند و می توان از آن برای مرور صفحات وب رمزنگاری شده نیز بهره برد.

پروکسی ساکس (Socks)
این پروکسی ها که خود به ۲ دسته Socks ۴ و Socks ۵ تقسیم می شوند، طوری طراحی شده اند تا از کل پروتکل های اینترنت پشتیبانی کنند. این پروکسی ها غالبا روی پورت ۱۰۸۰ قرار دارند.

وب پروکسی (CGI-Proxy)
این همان پروکسی است که این روزها بر سر زبان کاربران رایانه افتاده است که با استفاده از این پروکسی که در اصطلاح عوام به آن ها فیلترشکن می گویند از سایت های فیلتر شده عبور می کنند. این پروکسی ها در واقع وب سایت هایی هستند که به کاربران اجاز می دهند از طریق آن ها به سایر وب سایت ها دسترسی یابند و برای این منظور از برنامه هایی (اسکریپت) استفاده می کنند که به زبان های برنامه نویسی تحت وب (مثل PHP و Perl ) نوشته شده اند.

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2318

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما